3 delen BH

De laatste tijd heb ik weinig tijd gehad/genomen om lingerie te maken. Dat gaat hopelijk wel veranderen. Ik zat een beetje te bladeren in alle foto's die ik gemaakt heb van mijn werkstukken. Ik kwam een aantal foto's tegen van het proces van het maken van een drie delen bh (november 2007). Ik had groene stof en een gestreepte tricot met allerlei kleurtje.

Eerste afweging is dan welke stof ik voor welke onderdelen zou gaan gebruiken. Ik heb een aantal tekeningetjes gemaakt en uiteindelijk voor deze samenstelling gekozen (en nu zie je meteen waarom ik nooit een designer zal worden....tekenen kan ik niet):
Na het knippen de onderdelen in elkaar zettenen even een foto gemaakt voor een collega lingerie maakster die wilde weten hoe het elastiek in de cup zat:
En dit is het eindresultaat:

Nog wel een kleine toevoeging:
die streepjes in het middenstuk en onder de cups kleden niet af!?

Reacties

Populaire posts van deze blog

Crea power: Care Bags haken

Kick Off Boek Naaien en Stikken

Stipstijlvirus