Er was eens...

Het is allemaal begonnen met een workshop bij Syl Design in de Meern in november 2006. Met een aantal dames bij elkaar in een ietwat krappe ruimte op dag 1 een eigen slip tekenen en maken:
Op dag 1 werd ook meteen aan de hand van pasbh's bepaald welke maat bh je zou gaan maken. Eind van de dag had iedereen de papieren patronen al getekend en overgenomen op stof. een hoop onderdelen en snapte nog niet hoe dat een bh zou moeten worden...
Een week later weer met de dames bij elkaar en naaien maar. Nu ben ik geen ervaren naaister, maar had verwacht dat het veel lastiger en veel meer 'priegelen' zou zijn. Dat viel dus mee. Veel stoeien met de diverse onderdelen en vooral goed in de gaten houden welke papieren e stoffen patroon van jou was, omdat we allemaal aan het zelfde patroon met dezelfde stof aan het werk waren. Gaandeweg de dag begon er toch een heuse bh onder mijn handen te ontstaan en aan het einde van de dag had ik een goed zittende bh die eruit zag alsof ik 'm zo in de winkel gekocht had. ik werd opslag verliefd: de prachtige kantjes, kleuren, de golfjes van het pico-elastiek...

De verslaving was geboren!!


Reacties

Populaire posts van deze blog

Crea power: Care Bags haken

Kick Off Boek Naaien en Stikken

Stipstijlvirus