Zo leuk!!

Ik kan het niet nalaten, maar wil even laten weten dat het zo goed gaat met 't Rooie Hempje!! Elke dag liggen er nu enveloppen met aanvragen voor het patroon op onze deurmat. Daarnaast kwamen vandaag de labels van www.holland-label.nl ook binnen, dus de enveloppen kunnen gevuld gaan worden zodat ze zondag op de post kunnen.




We krijgen ook leuke reacties uit België, Zuid Afrika en zelfs Japan, lang leve internet! Ik denk dat iedereen in mijn omgeving gek van me wordt en een rode waas (haha) voor zijn/haar ogen krijgt als ik er weer over begin.

Weet je nog niet waar ik het eigenlijk over heb, kijk dan op rooiehempje.creabh.nl. Weet je het al wel en kan je anderen in je omgeving ook enthousiast maken, mail de link dan naar deze persoon en/of download de flyer en deel 'm uit. Vanavond waren ze bij mij op naailes al slachtoffer en volgende week mag ik ook de flyer ophangen :-)

Morgenavond mijn eigen rooie hempje maken, dan ben ik helemaal klaar voor zaterdag, de 3e Zelflingeriemaakdag en de kick off van 't Rooie Hempje!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Crea power: Care Bags haken

Kick Off Boek Naaien en Stikken

Stipstijlvirus