Ik ben Jos en ik....

....ben een hamsteraar. Ik heb binnen een dag al weer gezondigd tegen mijn eigen goede voornemen. Ik zag vanmorgen dit kant op de site van
Merckwaerdigh en was meteen verkocht en drukte per ongeluk op de knop Kopen. Of ik het zeker wist, toen klikte ik ook op Ja...


Ik heb mijn zonde vanmiddag opgebiecht tijdens een Bella tekensessie met een aantal dames van het forum. Als boetedoening gaat mijn teller nu omhoog, van 5 naar 6:




En nu maar hopen dat de teller niet nog verder oploopt, OOPS, I did it again....


Reacties

  1. Je hebt de twee niet eens gehaald ;)! Maar het is zo leuk he, nieuwe aanwinsten. Veel plezier ermee.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En ek het gedink dit is net quilters wat so stof hamster! Daar is 'n gesegde onder quilters "The one who dies with the most fabric wins!" Ja, ek is ook een van die hamsteraars - en ek doen dit vir AL my hobbies!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi Jos,
    zelfs het rooie hempje kan me niet uit mijn naaidip halen helaas?

    maar misschien dat 1 van jou 6 setjes dat wel kunnen :-)
    ik vind je aankoop in iedergeval heel erg mooi.
    groetjes Kronova

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Leuk dat je een berichtje achterlaat!
Thanks for dropping by!

Populaire posts van deze blog

Crea power: Care Bags haken

Kick Off Boek Naaien en Stikken

Stipstijlvirus