Mijn voorraad lingeriematerialen

OK Saskia, hierbij ook een paar foto's van mijn voorraad lingeriematerialen:

In zes van deze dozen zitten mijn lingeriestoffen, in 2 ervan zitten stoffen voor mijn tassen en 'gewoon naaien'.

Voor mijn fournituren (kant, picot, beugelband, beugels, en setjes) heb ik een apart ladenkastje:

Het kant zit in doorzichtige zakken, op kleur gesorteerd:

Zoals je kunt zien kan ik ook na mijn 5 setjes nog volop vooruit. Maar zoals Sigrid al opmerkte, er is altijd wel weer iets dat zo leuk/goedkoop/uniek is, dat ik het toch niet kan laten liggen...


Reacties

  1. Hoi Jos,
    Ik sluit me helemaal bij Sigrid en jou aan. Ik heb ook zo'n enorm voorraad. (lingeriematerialen, tricotjes en andere stofjes om kleding mee te maken)
    Ik heb de tik dat ik bij elk lingeriesetje 3 verschillende materialen gebruik.
    groetjes Diana

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Leuk dat je een berichtje achterlaat!
Thanks for dropping by!

Populaire posts van deze blog

Crea power: Care Bags haken

Kick Off Boek Naaien en Stikken

Stipstijlvirus