Domme fout / Stupid mistake

Vol goede moed ging ik vanavond naar boven om mijn Danglez bh DB4 eindelijk eens af te maken. Ik hoefde alleen het picot aan de zijkanten er nog op te zetten en de schouderbanden... Bij het meten voor het picot kom ik er achter dat ik de bovencups omgedraaid heb (zie de groene lijn)...Hoe dom kan je zijn?

Ready to make some miles, I went upstairs to my own little space to finish my Danglez DB4 bra only to find out while measuring for my picot elastic that I switched the upper cups (see the green lines)...How stupid!


Ik laat deze bh nu voor wat het is. De stof is verschrikkelijk om mee te werken en geeft, zelfs met twee lagen lycra tegen elkaar ingelegd, geen steun. Ik heb geen zin om alles weer uit te moeten halen. Denk dat ik de volgende keer misschien ook een maatje kleiner probeer, kan denk ik geen kwaad.



I will not finish this bra. The fabric was horrible to work with and doesn't give any support at all (even though I used two layers of lycra, laid in opposite directions). Next time I will take a smaller size as well.

Jammer maar helaas, de bijhorende slip was al klaar. Ik ga nu mijn Rebecca van Sewy af maken en dan ga ik verder met mijn Bella Hendriks bh, net zo lang totdat ik de perfecte bh heb getekend en gemaakt!

Too bad, the matching panties were ready already. I will finish my Sewy Rebecca bra now and devote all my time to drawing and making the perfect bra according to the method of Bella Hendriks!


Reacties

Populaire posts van deze blog

Crea power: Care Bags haken

Kick Off Boek Naaien en Stikken

Stipstijlvirus