FWYS: Bandjesbh

Het is al weer lang geleden dat we op het Lingerie forum het thema 'Bandjes' hadden. Ik ben toen aan een bandjesbh voor mezelf begonnen, maar om een of andere reden niet afgemaakt destijds. Ik zit weer lekker in de lingeriemaakflow, dus in het kader van Finish What You've Started heb ik 'm vandaag afgemaakt:
De slip had ik al eerder gemaakt, dus ik heb meteen een setje:
Zo, die kan dus ook van mijn lijstje. Op naar het volgende project, een zelfgetekende bh met zijpand en slips bij mijn bella donna bh!

Reacties

  1. Mooie set geworden met de bandjes, helemaal mijn kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg mooi geworden!

    Mooi stofje heb je gebruikt.

    Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, die is echt mooi geworden! En ik zie op de foto waarop je hem aanhebt, dat ie ook goed past! Toppie, hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Perfect Jos, echt heel mooi geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super mooi setje, hij past perfect!
    Ben blij dat de naaimachien weer werkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt een hele mooie set...ik vind de lycra heel mooi..

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Leuk dat je een berichtje achterlaat!
Thanks for dropping by!

Populaire posts van deze blog

Crea power: Care Bags haken

Kick Off Boek Naaien en Stikken

Stipstijlvirus