Fifties thema / Fifities Theme

Het heeft even geduurd, maar mijn slip voor het Jaren 50 thema van het forum. Ik heb twee lycra's gecombineerd en er een rood picootje tussenuit gestikt. Ik het bikinipatroon BIK61 van Merckwaerdigh gebruikt, ik vond de vorm goed aansluiten bij de Jaren 50. Ik ben nog bezig met de bh, die heeft dezelfde stoffencombinatie. Ik word hier zo vrolijk van!!


It took me a while, but today I finished my contribution to the Fifties theme on the Lingerie Forum. I combined two lycra's and finished them off with red elastic. I used Merckwaerdigh pattern BIK61. The bra I am working on has the same combination. Making lingerie makes me sooo happy!

Reacties

  1. wat een Kek stoffie! heel mooi geworden!
    San

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ow ow ow wat mooi!!!!!!!
    Ik ben helemaal niet jaloers op je stofje ;-)
    Zal ik hem toch ook maar bestellen??

    BeantwoordenVerwijderen
  3. That is the coolest fabric EVER!!! Where did you find it?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I bought the fabric at www.elingeria.de Heather.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. at the swim fabric department

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, now I'm in trouble! I might check to see if they have some more!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Leuk dat je een berichtje achterlaat!
Thanks for dropping by!

Populaire posts van deze blog

Crea power: Care Bags haken

Kick Off Boek Naaien en Stikken

Stipstijlvirus