Eloleo de luxe

Vandaag heb ik mijn cadeautje gemaakt voor Eloleo, de dame van het prachtige Kringloopproject en die tasjes waar ik helemaal verslingerd aan ben geraakt. In ruil voor een zelfgemaakt tasje, mag ik haar patroon gebruiken om ook voor anderen te maken. Ik heb dit maal het pand van twee verschillende stoffen gemaakt, de 'Eloleo de luxe':Today I made a bag especially for Eloleo, the lady behind the Recylce bag project and the bag pattern I fell in love with. In exchange for my handmade bag, I am allowed to use her pattern to make bags for others. This time, I used two different fabrics for the outer bag, it's the Eloleo de luxe edition!

Reacties

  1. Wat een mooie zeg! Ik ga binnenkort waarschijnlijk ook aan de tassen, hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi, ik kwam terloops op je blog uit, en ben gek op deze mooi paarse tas. Wat kan je goed kleuren combineren ! Heel leuk gedaan ! Ik ga je volgen. Groetjes, Rozemie

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Leuk dat je een berichtje achterlaat!
Thanks for dropping by!

Populaire posts van deze blog

Crea power: Care Bags haken

Kick Off Boek Naaien en Stikken

Stipstijlvirus