Snow White

Elk kwartaal hebben we een ander thema of het Forum Zelf Lingerie Maken. Dit maal is er gekozen voor het thema Snow White, lingerie met wit als basis. Op het ZLM blog zijn weer twee mooie moodboards te zien.

Ter voorbereiding blader ik altijd door mijn eigen verzamelde afbeeldingen. llereerst kwam ik mijn eigen setje tegen, a hint of red, dat ik begin van het jaar gemaakt had. Het viel me op dat mijn verzamelde foto's in drie categorieen uiteenvallen: basis, romantisch en meer strak/grafisch. Hieronder wat van deze afbeeldingen bij elkaar

Romantisch


Grafisch


Basis

Ik denk dat ik al weet voor welke variant ik ga...

En als je niet weet wat je met je witte bh moet doen, dan kan dit altijd nog (de foto wordt gebruikt in een reclame campagne voor condooms in Argentinie):

Reacties

  1. Wat een leuk idee om zelf ook een moodboard te maken...
    Er staan erg mooie tussen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super Jos, ik deed/doe dat ook nog altijd. Het is zo luk om te doen hé.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Leuk dat je een berichtje achterlaat!
Thanks for dropping by!

Populaire posts van deze blog

Crea power: Care Bags haken

Kick Off Boek Naaien en Stikken

Stipstijlvirus