Amy Butler Sew Along

Het is al weer juni en ik heb nog niets gedaan aan de Amy Butler Sew Along die wordt georganiseerd door My Crafty Crap...Misschien dat het er deze maand wel van gaat komen. De Teardrop tas staat op het programma en toen ik het boek voor de eerste keer doorbladerde was dat meteen een van mijn favoriete tassen! In de Flickr Group van de Sew Along kan je alle creaties van de deelnemers tot nu toe bekijken, leuk voor inspiratie!

Correctie patroon grote tas, let op!
Mocht je aan de Teardrop tas willen beginnen, let dan wel op! Er schijnt een fout in de boeken van voor 15 november 2010 te zitten bij de beschrijving van de grote variant. Bij stap 4B op pagina 84 is de aangegeven lengte van de plooi te klein. Klik *hier* voor de hele tekst.

We hebben laten onze tuin compleet laten verbouwen. Wat een zaligheid, zoveel ruimte en licht! Met dit mooie weer en een paar dagen vrij ben ik er ook maar meteen van aan het genieten. Vandaag komt de nieuwe tuinset, maar zittend achter het oude setje lukte het ook prima om de aanpassingen voor mijn nieuwe bh patroon te tekenen en meteen maar de stof te knippen ook. Met de nieuwe tuinset kunnen straks ook de naaimachien en de laptop naar buiten, dat worden heerlijke dagen!

Reacties

  1. Oh wat heerlijk, zo'n creatief plekje in de tuin! Kun je toch lekker buiten zitten terwijl je aan het werk bent! Dat mis ik zo in de stad...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De teardorp tas is erg mooi! Ben benieuwd wat je er van gaat maken! Er zijn al mooie creaties gemaakt zeg.

    Wat zit je te genieten in jullie nieuwe tuin, dat straat er gewoon van af! Geniet er nog maar lekker van!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooie tas is dat zeg!
    En dan te bedenken als het mooi weer is en je tuinset is gearriveerd dat je heerlijk buiten hieraan kunt werken. Het ziet er al heel mooi uit en ik wens je dan ook veel plezier van je nieuwe tuin. Is het gelukt met de aanpassingen?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gelukkig staat in mijn boek precies hetzelfde als op de site die je hier noemt en ik ontdekte zo dat het boek nu ook alleen "Style Stitches" heet.
    Ik heb de Blossom shoulderbag gemaakt vorige week.
    Een goede niet wiebelende tuintafel is inderdaad onmisbaar als je ook buiten wilt werken.
    Ik hoop dat je heeeeeeeeeeel veeeeel buiten kunt werken deze zomer! ( dan kan dat hier vast ook)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Leuk dat je een berichtje achterlaat!
Thanks for dropping by!

Populaire posts van deze blog

Crea power: Care Bags haken

Kick Off Boek Naaien en Stikken

Stipstijlvirus