Dromen van haakkatoen....

Pfff....ik droom nu zelfs van bolletjes haakkatoen, het moet niet gekker worden. (Zou het er wat mee te maken hebben dat ik vannacht nog om 00.15uur haakkatoen heb besteld voor onze nieuwe CreaPower actie?!)

Het Holland virus heeft weer toegeslagen (dat heb ik wel vaker, zie o.a. hier en hier en natuurlijk mijn PTT deken): ik ben begonnen aan een omslagdoek voor Koningsdag en het WK deze zomer. Het patroon komt uit het boek Haken & Kleur en is erg makkelijk te maken.
Daarnaast zijn we al weer bezig met een nieuwe CreaPower activiteit: Haken voor couveusekindjes op 15 juni a.s.. Er zijn momenteel meerdere initiatieven in Nederland om voor vroeggeboren/couveuse kindjes te haken en met CreaPower dragen wij daar graag een steentje bij! Iedereen die kan haken en met ons mee wil doen is 15 juni welkom in Almere.
Er kunnen inktvisjes en earlybirds gemaakt worden. Beide initiatieven zorgen ervoor dat er gehaakte beestjes bij couveuse kinderen terecht komen. Kinderen worden rustig van deze beestje, waarbij de slierten ze waarschijnlijk aan de navelstreng van de moeder doet denken. Ze trekken dan minder aan de sondes en slangetjes in de couveuse.
Kijk voor informatie op kleine-inktvisjes.eu en www.earlybirdsfotografie.nl. Binnenkort kan je je via de CreaPower website aanmelden, zet nu alvast 15 juni in je agenda als je zin hebt om met ons mee te doen!

Nu eerst de naaimachine tevoorschijn halen, tijd voor nieuwe boxershorts voor mijn man!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Crea power: Care Bags haken

Kick Off Boek Naaien en Stikken

Stipstijlvirus