Kloska! 2

Het etui van donderdag smaakte naar meer, dus meteen verder gegaan met het snijden van een tasje. In augustus vorig jaar heb ik dit handige tasje getekend en gemaakt en dat tasje gebruik ik bijna elke dag. Tijd voor een nieuwe in een ander kleurtje, dan kan ik mix & match met mijn kleding doen!

Ik wilde een combi maken van de beide lappen leer die ik op de Materialenbeurs had gekocht begin dit jaar. Uiteindelijk kwam deze vlakverdeling eruit. Ik houd van strak en ben niet zo avontuurlijk....
Op de beurs had ik ook drie ritsen gekocht, leuk om te zien hoe kleur dan toch uitmaakt:
Uiteindelijk heb ik gekozen voor de grijze rits, die geeft een mooi contrast.
Na het snijen naaien en dan zit het tasjes eigenlijk zo in elkaar.
Toen ik alles  in elkaar had zitten en ik weer met de punten aan het stoeien was, wist ik dat ik de volgende keer toch wat aan de puntjes moet doen. Alleen schuin wegsnijden en bewerken met de achterkant van een pollepel is niet voldoende, maar goed....

Voor de binnenkant heb ik zwart/wit geblokte stof gebruikt.
Ik gebruikte weer de tutorial van Projects by Jane op de binnenkant ook mooi af te werken.
Gisteren heb ik het tasje meteen in gebruik genomen, mission accomplished!

Reacties

  1. Het is weer een leuk tasje geworden! Kan je mooi afwisselen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een fraaie tas toch weer, wanneer kunnen we bestellen bij je. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie tas, leuke kleuren en het accent van de rits maakt het af. Dit smaakt vast naar meer.

    Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Leuk dat je een berichtje achterlaat!
Thanks for dropping by!

Populaire posts van deze blog

Crea power: Care Bags haken

Kick Off Boek Naaien en Stikken

Stipstijlvirus