Tassenworkshop voorbereiden

Dit weekend bezig geweest met het voorbereiden van de Tassenworkshop die ik bij VanJans ga geven in Woerden op 18 november en 16 december a.s.. Ik heb de werkbeschrijving verder afgemaakt en twee tassen gemaakt zodat ik voorbeelden heb.

Ik maakte de basistas van jeans:
Bij de tweede tas verdeelde ik de buitenstof in twee delen:
Uiteraard naaide ik mijn nieuwe knoopjes aan, het zijn per slot van rekening echte Kloske!s.

patroon: eloleo met aanpassingen  van mijzelf
stoffen: VanJans en uit eigen voorraad
fournituren: uit eigen voorraad

Reacties

  1. Gaaf hoor, dat je en workshop gaat geven...ik heb het ook ooit van jou geleerd, al was het via je blog ofzo...en maak nog wekelijks gebruik van de tasjes....ik kan altijd zeggen...nee, ik hoef geen plastic tasje, heb een tas bij me...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie tassen en wat leuk zo'n eigen knoopje. Veel succes met je workshop.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie tassen. Dat moet wel goed komen met die worshop. De knoopjes zijn erg leuk, maken het helemaal af.

    Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Succes, maar een goede voorbereiding is al het halve werk ;-)
    Dat komt dus helemaal goed!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Succes met je workshop!
    Maar met jouw enthousiasme zal dat wel lukken.

    Saskia

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Leuk dat je een berichtje achterlaat!
Thanks for dropping by!

Populaire posts van deze blog

Crea power: Care Bags haken

Kick Off Boek Naaien en Stikken

Stipstijlvirus