Je Weet Wel Kater: haken voor de Lepra Stichting

Vandaag een heerlijke dag gehad bij Van Jans in Woerden. Samen met een stel andere dames Rode Katers (de "Je weet wel kater" van Jan, Jans en de Kinderen) voor de Lepra Stichting gehaakt.
mijn kater
Je kon je laten sponsoren en dan Rode Katers haken. Ik heb mezelf maar gesponsord, haha, amigurumi haken is niet zo mijn ding. Maar ik moet zeggen, ik word erg vrolijk van deze kater en hij is aardig goed gelukt!
in goed gezelschap
We zaten gezellig in de winkel bij Van Jans, druk steken tellend, dan weer kletsend en genietend van de thee/koffie en lekkers.
De katers zelf hadden af en toe ook een onderonsje....
Op meerdere plaatsen in NL worden nog Haakathons georganiseerd waar je je bij aan kan sluiten. Je kunt ook thuis aan de slag voor de Lepra Stichting, lees er in deze eerdere blogpost meer over.

Er is een mooi bedrag opgehaald vandaag voor de Lepra Stichting.
En ik ben blij met mijn zelfgehaakte kater!
Heerlijk zulke CreaPower.

garen: catania oranje
haaknaald: 3.5mm

Reacties

  1. Je haakt heel wat meters als ik je berichten zo lees :-)
    Leuk idee om zo je hobby te gebruiken voor het goede doel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik pik je rode katertje er zo uit 😉
    Dat was weer een goe besteede middag!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Leuk dat je een berichtje achterlaat!
Thanks for dropping by!

Populaire posts van deze blog

Crea power: Care Bags haken

Kick Off Boek Naaien en Stikken

Stipstijlvirus