Wildflower Shoulder Bag CAL deel 3

Het is al weer een poos geleden dat ik met de Wildflower Shoulder Bag CAL deel 2 aan de slag was. De body van de tas is al even klaar inmiddels.
Als een kind zo blij toen ik de ringen er ook aan gehaakt had haha.
Het viel me allemaal erg mee. Nu staat deel 3 op het programma: de bodem en de schouderband. Vooral tegen de bodem zie ik op, dat wordt weer veel tellen en je moet 'm ook nog eens twee keer maken.... maar als ik de tassen in de Facebookgroep zie, dan moet het mij toch ook lukken....

Ik heb al een leuk nieuw patroon op het oog, een CAL waarbij  een vest wordt gemaakt! Garen is al in huis van een ander project. Maar ja, eerst de tas afmaken!


wol: 6 bollen Miami van Annell, per bol: 50 gram, 140m, 60% katoen, 40% acryl
gekocht bij: VanJans
haaknaal 4.5

Reacties

Populaire posts van deze blog

Crea power: Care Bags haken

Kick Off Boek Naaien en Stikken

Stipstijlvirus