Booklaunch Hollands Welgaren

Samen met Tialda ben ik gisteren naar het Wolplein Inspiratiecentrum in Zaltbommel geweest voor de booklaunch van het nieuwe boek van Maaike van Koert: Hollands Welgaren.

Eerder schreef ze al het boek Puur Haken waar ik de col en polswarmers uit haakte.
Maaike is gevraagd door Landleven om het boek te schrijven. Naast haakpatronen vind je ook breipatronen, recepten en mooie sfeerimpressies in het boek.
De poncho die in het boek staat wil ik graag maken. 
Ik kon 'm al even in het echt bewonderen tijdens de boekpresentatie:
De ondertitel van het boek is 'Haakmomenten en Breigeluk', volgens mij gaat dat wel lukken met dit leuke boek!


Reacties

Een reactie posten

Leuk dat je een berichtje achterlaat!
Thanks for dropping by!

Populaire posts van deze blog

Crea power: Care Bags haken

Kick Off Boek Naaien en Stikken

Stipstijlvirus