Stille Nacht polka dot tussenstand

Het was in Sevilla dat ik begon aan de Polka dot filet sjaal naar het  gratis patroon van Jellina Creations.  Zo nu en dan zit ik lekker op de bank en haak ik een stukje. Dit weekend heb ik aardig meters kunnen maken en ben nu bijna halverwege.

Ik gebruik weer zo'n mooie verloop Unikate bol van 100 Farbspiele met een heel toepasselijke naam voor de tijd van het jaar: Stille Nacht. De kleuren verlopen van kobalt blauw naar zwart.

Het heerlijke van deze bollen is dat je lekker door kunt haken zonder af- en aanhechten. Ik heb ook nog een bol liggen die verloopt van grijs naar roze. Daar maak ik denk ik een wat meer romantische sjaal van. Eerst deze maar eens afmaken....

wol: Unikate 4 draads van 100Farbspielekleur Stille Nacht
50% katoen, 50% acryl, 900 meter looplengte
gekocht bij: 100farbspiele.de
haaknaald: 3.5

Reacties

  1. Lijkt me heerlijk om zo op de bank te ontspannen met een haakwerkje.
    Mooie kleur blauw heb je hiervoor gekozen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt prachtig dat verlopende blauw! Zo'n snoepbolletje is echt prachtig. Ik ben benieuwd hoe het eruit ziet als de sjaal af is...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Blijven mooie bollen die van unicat! Wordt prachtig deze sjaal!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Leuk dat je een berichtje achterlaat!
Thanks for dropping by!

Populaire posts van deze blog

Crea power: Care Bags haken

Kick Off Boek Naaien en Stikken

Stipstijlvirus