05.02.2016: Warme truiendag

Op het blog van By MiekK las ik over de Warme Truiendag die 5 februari voor de 10e keer wordt gehouden: zet de verwarming lager, trek een warme trui aan en bespaar gezellig en comfortabel 6% energie - en dus 6% CO2 - per graad!

Op de site van www.warmetruiendag.nl staan een aantal gratis breipatronen, voor mannen, vrouwen en kinderen. Breien is niet echt mijn ding, maar wel leuk om eens te gaan bladeren in mijn patroonboeken naar een leuke warme trui. Misschien dat ik m nog op tijd af kan krijgen om te dragen volgende week vrijdag.
Nu eerst meteen de verwarming al maar een graadje lager, da's snel gedaan! Doe je ook mee?

Reacties

  1. Leuk initiatief...maar ik hoef niet mee te doen, doen we al jaaaren, de verwarming zo lang als mogelijk is zowat uit laten...
    Gewoon lekker dikke kleding aan, tegenwoordig lopen ze erbij alsof het buiten midden zomer is, let daar maar eens op...Ook op tv, staan sommigen in januari in een bloot jurkje zonder mouwen...valt mij altijd op.
    Maar ja, dat komt natuurlijk omdat ik van een generatie ben die niet helemaal opgegroeid is met CV wij hadden als kind gewoon truien aan, is niet meer tegenwoordig..

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Leuk dat je een berichtje achterlaat!
Thanks for dropping by!

Populaire posts van deze blog

Crea power: Care Bags haken

Kick Off Boek Naaien en Stikken

Stipstijlvirus