Warme Truien Dag deel 2

Een grote stoffenvoorraad is slecht voor je gezondheid...dat bleek van de week wel. Ik wilde aan de slag voor de Warme Truien Dag en wilde een stofje uit mijn voorraad pakken om te kijken of ik daar wat mee kon. Ik stond op een verhoginkje en stapte achteruit, om weer af te stappen...PATS...zweepslag in mijn kuit!?

Pfff....dat zat echt niet in de planning. Ik wilde dit vest/jasje maken uit Diana Mode 102, maar of dat nog gaat lukken voor eind volgende week...
Diana Mode 102
Eerst maar met mijn pootje omhoog en wat haken. Ik heb twee sjaals liggen waar ik mee verder kan, de Polka Dot sjaal en eentje die jullie nog niet gezien hebben: de XL filet sjaal uit het boek Haken & Kleur Buiten:
Dan wordt het tenminste een zelfgemaakte warme sjaal om 5 februari tijdens Warme Truien Dag.

patroon: XL filet sjaal uit Haken & Kleur Buiten 
wol: Annell Miami, 60% katoen, 40% acryl, 50 gr/140 m
gekocht bij: VanJans in Woerden
haaknaald: 3.5

Reacties

  1. wat vervelend zeg, gelukkig hoef je je niet te vervelen want je hebt je haakwerk nog.

    Beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh jee...da's niet best wat ik hier lees.
    Een zweepslag, daar kun je behoorlijk lang last van hebben..Dus ik denk ook dat je trui niet af gaat komen....
    Veel beterschap gewenst in ieder geval...en een lichtpuntje is dat je graag haakt en leest, dus je hoeft je niet te vervelen...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beterschap! Gelukkig kun je nog haken, kom je de tijd in ieder geval prettig door.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh dat is balen, sterkte en beterschap!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo dat is ff balen, gelukkig heb je nog meer hobbys en hoef je je niet te vervelen.
    Sterkte en hopen dat het snel weer beter gaat.

    Corina

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Leuk dat je een berichtje achterlaat!
Thanks for dropping by!

Populaire posts van deze blog

Crea power: Care Bags haken

Kick Off Boek Naaien en Stikken

Stipstijlvirus