Setje compleet

De bh die ik begin maart heb gemaakt zit heerlijk en heb ik ook al veel gedragen. Ik wilde er meteen slips bij maken, dan heb ik mooie matching setjes. De slips lagen al even geknipt klaar, maar de CreaPower Marathon kwam tussendoor.
Ik gebruikte het slippatroon uit Knipmode XL van het voorjaar van 2007. Ik paste het aan op mijn eigen maten. Ik tekende er twee varianten in, simpel, maar leuk voor de afwisseling.
Ik had niet meer genoeg picot elastiek voor het setje, dus heb een kleur genomen uit mijn voorraad die er bij in de buurt kwam. Bij daglicht blijkt het picot veel rozer te zijn dan ik dacht, maar als je de slips draagt, dan zie je dat nauwelijks.
Mijn lingerie mojo is weer helemaal terug! Ik wil nog een bh van het patroon van Danglez maken en heb gisteren op papier het patroon van de Isabelle van Sewy overgenomen op papier, een UWYH zonde, hmhm. Nog genoeg lingerie materialen op voorraad, dus lekker aan de slag met mijn volgende project!
patroon: Slip Knip XL voorjaar 2007
maat: M met aanpassingen
stof zwart: lycra van Stoffenbeurs in Amersfoort
kant en picot: eigen voorraad

Reacties

  1. Fijn dat je nu weer een passend setje hebt.
    Ben benieuwd naar de volgende.
    Ziet er mooi uit de Isabelle van Sewy ben benieuwd naar de pasvorm.

    Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Altijd mooi, zwart met rood. Mooi setje weer. Ik vind de Isabelle een heel goed patroon. Benieuwd wat jouw ervaring is

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Leuk dat je een berichtje achterlaat!
Thanks for dropping by!

Populaire posts van deze blog

Crea power: Care Bags haken

Kick Off Boek Naaien en Stikken

Stipstijlvirus