Eerste set Nijeslingers compleet



Mijn eerste set Nijeslingers voor de wereldrecordpoging van het Nije Huis in Hengelo zijn compleet! In elke 5 meter vlaggenlijn gaan 20 stuks, dus het is leuk om 20 bij elkaar passende vlaggetjes te maken.
Voor het eerst in mijn leven heb ik ook haakwerk geblokt (nadat ik natuurlijk eerst weer een berg draadjes had weg te werken omdat ik dat altijd uitstel).
Ik ben inzamelpunt geworden voor Amersfoort en omgeving. Iedereen die een bijdrage wil leveren aan deze mooie actie, kan ze bij mij door de brievenbus doen, ik zorg ervoor dat ze in Hengelo komen.
Ik heb de stoute schoenen aangetrokken en aan de zussen van Wolwinkel Elitt in de binnenstad van Amersfoort gevraagd of we de handen in een konden slaan en of zij hun heerlijke tafel in de winkel af en toe aan haaksters ter beschikking wilden stellen. Ze waren er meteen enthousiast over en gisteravond ben ik voor het eerst naar hun tweewekelijks Brei- en Haakcafé gegaan. Samen met een paar andere creativelingen zijn we met vlaggetjes aan de slag gegaan (en door anderen werd er ook lekker gebreid en knuffels gehaakt, lekker doen waar je zin in hebt). Mijn vlaggetjes zijn meegegaan en heb ik overgedragen aan weer een andere vrijwilliger die morgen toch al naar Hengelo ging....zo helpen we elkaar allemaal en dragen we ons steentje bij aan dit mooie doel.
Inmiddels wordt de website van de Nije Stichting verder uitgebreid met informatie rondom deze actie en kan je het aantal vlaggetjes dat is binnengekomen volgen via de teller op de website:

Nog even alles op een rijtje, mocht je ook aangestoken worden door het virus en je wat aan creapower wilt doen:
garen: katoen uit eigen voorraad
haaknaald: 4.0




 

Reacties

Een reactie posten

Leuk dat je een berichtje achterlaat!
Thanks for dropping by!

Populaire posts van deze blog

Crea power: Care Bags haken

Kick Off Boek Naaien en Stikken

Stipstijlvirus