FWYS: Top Knipmode Augustus 2017

Het was mijn eerste project waar ik aan begon tijdens het nieuwe seizoen op naailes, maar ik heb 'm nu pas afgemaakt. Maar goed, beter laat dan nooit toch? Mijn oog viel toen op Top 24 uit de Knipmode van augustus.
Door de print zie je de details niet zo goed, op de tekening zie je wat je zou kunnen zien:
Ik kan zo niet meer terugvinden of ik ook nog wat aan de wijdte heb aangepast (zo te zien niet), wel heb ik de top flink verlengd tot 79 cm en heb ik de ronding weggelaten in de onderpanden.
Online las ik dat veel maaksters aan het stoeien waren met de beschrijving in de Knipmode. Bij mij ging  het aardig soepel, omdat ik de techniek ken van een kruisje blind in een slip inzetten haha. Zo komt mijn lingerie kennis me toch nog van pas bij kleding maken.
Van het voorjaar zal ik er vast meer van maken en dan met contrasterende kleuren zodat je de pas, de hals en de plooitjes voor en achter beter kunt zien.

maat: 52, wel verlengd
stof: viscose www.driessenstoffen.nl


 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Crea power: Care Bags haken

Kick Off Boek Naaien en Stikken

Stipstijlvirus