Scheepjes CBTL

Ik ben als een blok gevallen voor dit prachtige ontwerp  Tammy Canavan-Soldaat van Canadutch.nl, de Crochet Between The Lines sjaal. Mooi strak en die kleuren die zo mooi overlopen en de optische illusie....wauw!
Voor de jaarwissel dus toch maar even naar Elitt gegaan en mooie kleuren uitgezocht...wachten tot de Make Along op Facebook start eind januari gaat me niet lukken....ik ben meteen begonnen met haken!
Je krijgt een mooi ribbel effect en straks met het kleurverloop #zwijmel.
Op het blog van Canadutch vind je nog een video met uitleg over de kleurwissel.Het patroon is te krijgen als boekje bij Scheepjes winkels en is ook online te bestellen als PDF op Ravelry. Voor 1,00 euro kan je je daar geen buil aan vallen toch?

Dat worden heel wat uurtjes haakplezier komend jaar!


naald: 3


 

Reacties

  1. Jaaaaaaaa ook ik verliefd! Hoeveel sjaals kan een mens hebben, maar kon deze ook niet laten gaan. Je hebt echte Jos kleuren! Ik ben nog aan het bekijken wat ik wil... ga denk ik aan de MAL meedoen vanaf 31 jan!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Leuk dat je een berichtje achterlaat!
Thanks for dropping by!

Populaire posts van deze blog

Crea power: Care Bags haken

Kick Off Boek Naaien en Stikken

Stipstijlvirus