Sew along

A warm welcome to my fellow sew along lingerie addicts! Forgive me, most of my blog is in Dutch, I will try and write some in English as well from now on. But first I will have to explain in Dutch why I write in English all of a sudden.

Een poosje geleden opperde Sigrid op haar blog om met een groep samen online lingerie te maken in een heuse 'sew along' (zeg maar vergelijkbaar met onze online activiteit op het forum). Aangezien zij haar fantastische blog altijd in het Engels schrijft en veel internationale lezers trekt, wordt het dit maal een internationale aangelegenheid en is de voertaal Engels. Voor deze sew along heeft Sigrid een besloten weblog opgezet waarop alle aangemelde deelnemers hun avonturen tijdens het lingerie maken kunnen delen. Er hebben zich inmiddels zo'n 30 deelnemers gemeld. Heb je zin om mee te doen, meld je dan aan via mail bij Sigrid.

Voor deze sew along wil ik twee projecten af maken: mijn Danglez bh (DB4) die al een paar weken geknipt en al op me ligt te wachten en mijn zelf getekende bh volgens methode Bella Hendriks (versie 2). Die teller moet toch eindelijk eens van de 0 af.


Nu even mijn engels af stoffen en mijn lingerie woordenboek erbij, dan komt het helemaal goed. Wat is internet toch leuk zo! En wat is het heerlijk om het plezier van lingerie maken te delen, in dit geval over de hele wereld! Nu lekker naar boven, nog even creatief doen.


Reacties

Populaire posts van deze blog

Crea power: Care Bags haken

Kick Off Boek Naaien en Stikken

Stipstijlvirus