Show us your stash

Ik dacht dat ik erg was met mijn verzamelwoede, maar volgens mij zijn quilters nog veeeel erger! Kijk maar eens op Patchwork Times. Deze blogster is een actie begonnen om haar voorraad te organiseren en (misschien) weg te werken. Je kunt je aanmelden... Mijn voorraad valt best mee toch??
I thought my stashing addiction is bad, but I think quilters are even worse! Take a look at the Patchwork Times blog. You can join the club if you want (or have) to. Looking at my stash, it could be worse, couldn't it??
Met dank aan Alice voor de link naar deze website.
Thank you Alice for pointing out this blog!


Reacties

Een reactie posten

Leuk dat je een berichtje achterlaat!
Thanks for dropping by!

Populaire posts van deze blog

Crea power: Care Bags haken

Kick Off Boek Naaien en Stikken

Stipstijlvirus