Lekker bezig!

Zoals jullie hebben kunnen lezen lopen er weer de nodige projecten. Tussentijds wat rust is ook nodig, dus dit weekend alle afspraken afgezegd (helaas) om even echt de tijd voor mezelf te nemen. Er stonden gisteren twee dingen op het program waarvoor ik toch even moest sjoppen.

Secret Santa
Tja, daar kan ik natuurlijk niet al te veel over kwijt, overal op het wereldwijde web zijn ogen en oren. Ik heb van Opper Secret Santa Tess inmiddels een naam en verlanglijstje van mijn 'slachtoffer' gekregen. Dit jaar wil ik zelf iets maken en je wilt toch zo dicht mogelijk tegen de wensen van de persoon aan gaan zitten....Verplicht shoppen dus omdat ik niet op voorraad heb wat ik wil gaan gebruiken, wat jammer nou toch :-)

Ik ben heel benieuwd hoeveel deelnemers er dit jaar zijn.

Wedstrijdbikini
Vandaag ga ik achter de naaimachien om het proefexemplaar te maken van de bikini en inmiddels is mijn hotfix applicator ook binnen, dus kan ik daarmee gaan oefenen. Zoals ik al eerder schreef, gaat er een hele nieuwe wereld voor me open. Als je ziet wat mensen allemaal wel niet doen met hotfix. Natuurlijk kan het je helemaal over the top gaan met de bling, maar je kunt ook heel subtiel te werk gaan. Op het lingerieforum heb ik al mooie voorbeelden voorbij zien komen hiervan. Op www.glittermotifs.nl vind je een hele database met gratis patronen die je kunt gebruiken. En in dit filmpje kan je precies zien hoe je met die patronen aan de slag kunt. Eerst dus rustig oefenen, maar ik zie mezelf volgend jaar op Koninginnedag al met een t-shirt lopen met onderstaand patroon, haha. Het patroon is afkomstig van glittermotifs.nl


Reacties

Een reactie posten

Leuk dat je een berichtje achterlaat!
Thanks for dropping by!

Populaire posts van deze blog

Crea power: Care Bags haken

Kick Off Boek Naaien en Stikken

Stipstijlvirus