Hartjes voor Maud

Vandaag heb ik 4 heart shaped pouches op de post gedaan naar Lot die Maak het voor Maud organiseert. Zoals jullie in mijn vorige berichtje hebben kunnen lezen is kleine Maud helaas overleden in de nacht van 15 juni. Zij heeft de zware strijd tegen neuroblastoom verloren. Het was de bedoeling om geld in te zamelen voor de verblijfskosten van haar familie in Amerika terwijl zij daar behandeld werd. Helaas heeft het niet zo mogen zijn en is Maud overleden.
De inzameling voor de Stichting Maud voor Leven gaat echter wel door. Een tweede doel van de stichting is om andere ouders van een kind met Neuroblastoom praktisch, financieel en mentaal op weg te helpen tijdens het behandelproces. Hiervoor is de formule 'Pay it Forward' opgezet. Deze formule bevat informatie over het behandeltraject, een communicatietoolkit (denk aan logo, buttons, posters, start SMS-dienst, opzet website, ansichtkaarten, etc.) en adressen voor/kostenoverzicht van voorzieningen in Amerika. Daarnaast heeft de stichting als doel, gezinnen van lotgenoten ook te voorzien van een financiële donatie.
Lot staat 21 juni op de braderie in Zwolle, waar Meinesz en Bennesz een gedeelte van hun kraam afstaan. Daarnaast zal zij later deze zomer nogmaals op een braderie staan met zelfgemaakte creaties, dus mocht je nog mee willen doen, neem dan contact op met Lot en plaats een banner op je blog!
Ik heb vier heart shaped pouches gemaakt naar deze tutorial. Als extraatje heb ik een houten kraal (ooit gekocht op vakantie in Bali) aan de ring gedaan. Ik hoop dat ze wat geld opbrengen voor de Stichting. Mocht ik op verzoek nog eens van deze hartjes moeten maken, dan zal ik de opbrengst doneren aan Maud voor Leven!

Reacties

  1. Je hebt erg geholpen met je blogs en je bijdrage, dank je wel daarvoor.

    Groetjes,

    Lot

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig Jos,hoop dat het veel geld gaat opleveren.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi gedaan en ik heb deze site ook gevonden, heb er ook eentje gemaakt :-) en ga er nog maken, vind het leuk om dit te doen

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Leuk dat je een berichtje achterlaat!
Thanks for dropping by!

Populaire posts van deze blog

Crea power: Care Bags haken

Kick Off Boek Naaien en Stikken

Stipstijlvirus