Laat de zon maar komen!

Ik ben midden in de winter met een zomerjurk begonnen, maar wat een timing, nu ik 'm af heb komt het voorjaar om de hoek kijken!

In de Burda van april 2013 was mijn oog gevallen op een romantisch patroon voor een jurk/tuniek:




Bij Karteris afgelopen al zomer een bijpassend stofje gekocht dat geduldig op me bleef wachten. Toen het niet zo opschoot met mijn colbertje (ik ben niet zo'n fan van doorslaan, hmhm), ben ik met deze jurk begonnen op naailes. En nu is ie klaar!

patroon: Jurk 129 Burda april 2013, mt 52
stof: tricot van Karteris

Reacties

  1. Mooi stofje, net als het patroon wat je er voor gebruikt hebt.
    Je kan hem inderdaad al aan met een vestje eroverheen.
    Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, maar dat is een mooi modelletje jurkje! Lijkt mij ook wel wat, snoepig en zit denk ik héérlijk!!

    Het stofje wat je hebt gekocht is super van sfeer bij het modelletje. Hakjes aan, zonnebril op je neus en dan met een drankje op een terrasje in het zonnetje zitten... Het staat je super!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heerlijke jurk volgens mij en hij kan vandaag meteen aan!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een vooruitziende blik! Je jurkje is inderdaad erg mooi geworden.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Leuk dat je een berichtje achterlaat!
Thanks for dropping by!

Populaire posts van deze blog

Crea power: Care Bags haken

Kick Off Boek Naaien en Stikken

Stipstijlvirus