Hartjes haken (cadeautjes #5)

Overal en nergens haal ik inspiratie vandaan voor de kleinigheidjes die ik aan mijn moeder mee zal geven om cadeau te geven aan de kinderen van het weeshuis waar zijn vrijwilligerswerk gaat doen van de zomer. Hartjes zijn universeel, dus die wilde ik ook maken. Eerdere pogingen mislukten nog wel eens, omdat ik slecht ben in steken onderscheiden en tellen. Nu de kleine hartjes gisteren wel lukte voor de haarclipjes, heb ik vandaag toch maar een nieuwe poging gedaan voor grotere, zodat ik er een sleutelhanger van kan maken.

Ik gebruikte zowel de beschrijving uit het boek Kleurrijke cadeautjes haken en de tutorial van sparkelz-creatief.blogspot.nl. En zowaar....dit maal lijkt het toch echt op de vorm van een hart...twee keer zelfs ;-)
Aan elkaar gehaakt met roze, opgevuld (inclusief belletjes) en een kraaltje onderaan, 
cadeautje nummer 10 is ook klaar!
Als jullie nog leuke patroontjes hebben voor kleine cadeutjes (haken of met de naaimachine), ik houd me aanbevolen!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Crea power: Care Bags haken

Kick Off Boek Naaien en Stikken

Stipstijlvirus