(Hup) Holland!

Op een of andere manier word ik toch altijd weer getrokken door het rood/wit/blauw/oranje, of dat nou voor Koningsdag of Voetbal EK/WK is.....hebben jullie dat nu ook?

Vanmorgen heb ik een strikje gehaakt, kwam ik tegen op Freubelweb en er ligt nog een oranje tricot met polka dots te wachten om tot juichjurk of juichtuniek te worden gemaakt, maar of ik die op tijd af ga krijgen...

In verleden maakte ik ook al diverse (Hup) Holland creaties:
Recentelijk natuurlijk mijn gehaakte omslagdoek voor de eerste Koningsdag:
Een t-shirt met Bea bling voor Koninginne dag 2012
Een Holland sjaal voor de troonswisseling in 2013:
Juichlingerie in 2012 voor het EK, ik was mijn tijd al ver voorui zie ik nu, Jumbo zou mij moeten betalen voor de naam juichcreaties!
In 2010 als cadeautje al een Holland tas voor het WK zie ik nu en een etuitje om te gebruiken op vakantie:
Of gewoon tussendoor maakte ik een opvouwbare Holland tas in  2013 en een camerahoesje in 2010 in NL kleuren:
Tja...wat zou dat toch zijn? 
Hebben jullie daar ook last van?

Reacties

  1. Het is sowieso al een mooie kleurencombinatie dat rood/wit/blauw en ook oranje is een mooie heldere kleur om iets van te maken.
    Dus volgens mij is ook dat de reden dat je dan rond deze tijden iets in toepasselijke kleuren maakt.
    Ik heb nog oranje lycra liggen en het plan was om daar voor het wk iets voor te maken maar dat gaat niet meer lukken.

    Ach, ook zonder zullen ze wel voetballen :-) :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nee, ik heb er geen last van ;) Ben ver van de tv als er gevoetbald wordt. Kom het oranje wel in de was tegen (mijn gezinsleden houden er wel van). In de buurt was het wk hockey, oranje shirts....., zal de komende weken nog wel meer worden.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Leuk dat je een berichtje achterlaat!
Thanks for dropping by!

Populaire posts van deze blog

Crea power: Care Bags haken

Kick Off Boek Naaien en Stikken

Stipstijlvirus