Tis weer weekend!

Het is weer heerlijk weekend. Net gestart met yogales en dan nu het dillema....wat zal ik gaan doen?

Wordt het een nieuw project uit Zo Geknipt! deel 2 (moest wachten op het boek en nu heb ik ineens drie exemplaren in huis haha)?
Of ga ik verder met mijn PTT deken?
Haak ik nog een knikkerzak voor het Schoenmaatjesproject? Nummer 2 is inmiddels ook af.
Ga ik verder met boxershorts voor Jan? Dit leuke elastiek ligt te wachten.
Haak ik polswarmers bij mijn col?
Of begin ik toch aan een shirt voor mezelf (ik heb nieuwe nodig nu ik zo aan het afvallen ben)?
Keuzes, keuzes, keuzes......fijn weekend in ieder geval!



PS: dit zijn foto's van mij op Instragram: Kloske

Reacties

  1. Herkenbaar! Ideeën genoeg maar waar begin je??!
    Wat is het uiteindelijk geworden?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het zijn er twee geworden. Eerst een leuk shirt voor mezelf uitgezocht en het stofje erbij en 's avonds nog een knikkerzakje gehaakt voor de tv.

      Verwijderen
  2. Ik hoop voor je dat je snel een keuze kunt maken zodat je lekker creatief bezig kunt zijn. Het dilemma is wel zeer herkenbaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O jee! Keuze stress! En dat in het weekend! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Leuk dat je een berichtje achterlaat!
Thanks for dropping by!

Populaire posts van deze blog

Crea power: Care Bags haken

Kick Off Boek Naaien en Stikken

Stipstijlvirus