Crochet on the go en Sorbetto Top Sew Along

Op het leuke blog van Happy in Red kwam ik Crochet on the go tegen: haken op reis. Ze roept op deze zomer te bloggen/instagrammen/facebooken met #crochetonthego. Zo kunnen we elkaars creativiteit onderweg en op vakantie zien, lijkt me ook super leuk!
Vorig jaar heb ik voor het eerst mijn haakwerk meegenomen op vakantie. Ik maakte een omslagdoek in Griekenland en een inktvisje als geboortecadeautje voor een Griekse vriend.

Eens kijken wat ik dit jaar ga maken op vakantie.....

Wat ik in ieder geval ook mee ga nemen op vakantie is de Sorbetto Top van Colette Patterns. Marieke, van Sew Natural organiseert per 8 juni een leuke sew along rondom het patroon van deze gratis top.
Ik kan nog wel wat mouwloze shirtjes gebruiken, dus ik doe graag mee!

Reacties

  1. Leuk he die crochet on the go!! Kijken waar we deze zomer allemaal haken.
    Eigenlijk wel leuk die top in katoenen stofje... Mooi zacht katoenen stofje... Een soft cactus stofje misschien? Daar zit ik iig aan te denken!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Leuk dat je een berichtje achterlaat!
Thanks for dropping by!

Populaire posts van deze blog

Crea power: Care Bags haken

Kick Off Boek Naaien en Stikken

Stipstijlvirus