OhOh: Cameo fun


Ohoh.....ik ben bang dat ik er nog een hobby bij heb.....Het stippen is onlangs natuurlijk op mijn pad gekomen en daar is nu ook een snijplotter bijgekomen.... Ik was in de gelukkige omstandigheid dat ik mezelf een  Cameo Silhouette 3 cadeau kon doen, stuiter stuiter.

Het begon een paar weken geleden toen ik voor een shirt voor Jan een opdruk wilde hebben. Jan werkt bij de Voedselbank en daar gaan heel wat kilo's aardappelen door zijn handen. Leuk om als geintje een shirt voor hem te maken met 'Mr Potatoe Head' (weet je nog, aardappels die je aan kon kleden met voeten, oren, neus, bril, etc). Via Sancho kwam ik bij Hannie van Hamawi uit en zij heeft voor mij het ontwerp gedigitaliseerd en meegenomen naar het Sancho weekend. Toen ik zag wat je er allemaal mee kon, en ook wat de dames er voor leuks mee gedaan hadden tijdens het lingerie weekend met de etuis ging er bij mij een lichtje branden. En voor Stichting Jurk is het natuurlijk ook leuk om kleding voor kinderen van wat extra's  te voorzien, laat staan onze eigen kleding....
Terug naar de aanleiding, het Mr Potatoe Shirt....van de week heb ik weer een Farbenmix Föhr gemaakt, dit maal met blauwe tricot die echt al jaren in mijn voorraad lag en de mouwen en schouderpassen van blauwe camouflage stof (die heb ik wel speciaal gekocht voor dit project). Op de achterkant streek ik de tekst die Hannie voor me had gemaakt, hoe leuk!!
Het was niet het eerste shirt dat ik pimpte. Na wat opstartproblemen met mijn Cameo (%$))^^*(^&), kreeg ik alles toch aan de praat en heb ik wat proefsnedes gemaakt. Pinterest en Youtube staan vol met informatie en ideeën. Ik heb inmiddels ook al een Cameo pinterest bord gevuld met meer ideeën dan ik ooit zal maken, wat een zalige inspiratie is er toch te vinden! Ik maakte wat proefjes met de flex- en glitterfolie, met flock en met stickerfolie.
Een van mijn eerste snedes heb ik op het shirt van Jan gestreken die ik laatst maakte, 
hoe leuk is dat!
Vandaag ga ik op pad met twee cadeautjes in de tas voor mijn pasgeboren neefje. Voor een van de rompertjes nam ik een stukje van het geboorte kaartje over, voor de andere zocht ik een mooi lettertype. #verliefd
Er is weer een hele nieuwe wereld voor me open gegaan en de mogelijkheden zijn eindeloos met een cameo heb ik al gezien. Ik zal het onderschrift van mijn blog maar aanpassen, daar  moeten de stippen en de cameo ook bij haha. Heerlijk, erg blij met mijn nieuwe aanwinst. Nu snel weer genieten van het mooie weer en wellicht achter de naaimachien aan de tuintafel, dan heb ik weer kledingstukken die ik kan beplakken haha.
patroon: Farbenmix Föhr
maat: XL
stof: tricot camouflage Karteris Barneveld 
stof: blauwe stof van heul lang geleden 



Reacties

  1. Oh wat een leuke hobby heb je er weer bij. Worden er ook zakjes tijd bij verkocht 😂

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Was dat maar zo ja, dan had ik wel een voorraadje ingeslagen ja ;-)

      Verwijderen
  2. Wat een ontzettend leuke hobby heb je er bij! En kreeg gelijk al een leuk cameo presentje! Ik denk dat er nog vele shirts en andere mooie cameo creaties zullen volgen!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Leuk dat je een berichtje achterlaat!
Thanks for dropping by!

Populaire posts van deze blog

Crea power: Care Bags haken

Kick Off Boek Naaien en Stikken

Stipstijlvirus