Raglan shirt Bethioua

Ik houd van raglanshirts en toen ik de Bethioua bij Tialda voorbij zag komen, heb ik 'm meteen op mijn verlanglijstje bij Makerist gezet. Dit shirt heeft een mooie apart achterpand, waarmee je ook leuk met streepjes kunt spelen (google maar eens!).
Ik maakte eerst een shirt van eenvoudige stof om de pasvorm te checken. Meteen een print erop met mijn cameo om het shirt nog wat extra's te geven.

Ik denk niet dat ik dit patroon zelf nog een keer ga maken, maar ik zal wel het idee van het achterpand nog een keer toe gaan passen op een ander patroon. De mouwen zijn erg uitgediept en daarom ook wijd bovenaan en trekken aan de voorkant bij de oksel.
Al met al een wel lekker shirt om zo thuis te dragen en weer een patroon van mijn Uitdaging voor 2019 gemaakt!

maat: 52 -> 54
stof:  tricot van Karteris Barneveld

patroon cameo: PiexSu Geometrieset via Makerist
materiaal: Siser Flex Stretch folie


 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Crea power: Care Bags haken

Kick Off Boek Naaien en Stikken

Stipstijlvirus