Top 11

Eens in de zoveel tijd is er zo'n patroon dat 'viral' gaat en dit maal was het 'top 11' uit de Knipmode van juli 2019. Ik vond de hals ook prachtig, dus dit patroon ging dus ook op mijn te doen lijstje. Ik wist wel al meteen dat ik patroon zou verbouwen, want in zo'n strak shirt voel ik me niet lekker.
Ik verlengde de top, maakte 'm veel minder getailleerd en nam nog wat stof weg bij de mouwen, nu zit ie goed! Wel maak ik de volgende keer de achterkraag wat lager, maar voor het eerste project ben ik dik tevreden!


Stofje heb ik van de lapjesmarkt in Utrecht. 
Het was leuk om met de kleurtjes en print te spelen bij de halsdelen.


maat: 54 met aanpassingen
stof: tricot van Lapjesmarkt Utrecht


 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Crea power: Care Bags haken

Kick Off Boek Naaien en Stikken

Stipstijlvirus