A Hint of Red

Mijn eerste setje voor dit jaar is af: A Hint of Red. Het is een proefmodel, omdat ik de cups van mijn bh opnieuw getekend heb, omdat de vorige net wat te groot waren.

Today I finished my first set of the year: A Hint of Red. It is a muslin, becasuse I redrew the cups of my Bella Hendriks bra.


Ik heb een simpele witte stof gebruikt met een werkje erop. Ondanks het rode picot, bleef het witte toch wel erg wit. Mijn vriend gaf het advies wat roods bij de schouderbanden erbij te doen. Op het idee gebracht door een bh van creatief talent Poetsie, heb ik bandjes toegevoegd en heb ik ze gedeeltelijk vastgezet op de schouderband:

I used a plain white lycra with a little print. Though I used some red picot, the white still was very white. My fiancee suggested I shoudl use a red detail on the shoulderstraps. Inspired by a creation of ever imaginative Poetsie, I addded an extra strap which I partially attatched to the shoulderstrap:
Ik heb weer een setje compleet, heerlijk! Op naar de volgende 3 combinaties die ik al klaar heb liggen!
One down, three new ones to go! I love it!

Reacties

  1. Leuk setje geworden zo, leuk gedaan met dat rode bandje. Wat zal je blij zijn met weer een nieuw setje! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Jos, leuk gedaan zo met dat rood, geeft net een subtiel verrassende wending.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. erg leuk setje!

    2010 is goed begonnen!

    saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat heb je snel gedaan!. Hij zit perfect!!! Die bandjes is een supergoed idee van je vriend. Het maakt het helemaal af.

    Groetjes, Colie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. geweldig zeg ze worden steedssss mooier.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Jos,
    Ik vind het een prachtige creatie.Keileuk zoals je het rood erbij hebt gebruikt. Ik voel me vereerd, dat je me benoemd.
    Wat leuk dat vriend ook zo meedenkt. Die mannen weten wel wat mooi is.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig weer Jos. Heel apart met dat rood. Goede start van het nieuwe jaar.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Leuk dat je een berichtje achterlaat!
Thanks for dropping by!

Populaire posts van deze blog

Crea power: Care Bags haken

Kick Off Boek Naaien en Stikken

Stipstijlvirus