Een corset maken / Making a corset


8 febrauri ga ik op lingerieles starten met het maken van een corset op maat. Op het ENSAID forum werd dit filmpje onder de aandacht gebracht. Het geeft je een goed idee van wat me nog allemaal te wachten staat.

8th February I will start making my own corset together at my lingerie teacher's. Someone on the ENSAID forum pointed out this film on Youtube. I will be bussy for the next few weeks!

Na een tip van Litha op het forum Zelf Lingerie Maken heb ik ook alvast een boek gekocht: The Basis of Corset Building

On the Lingerie Forum Litha recommended The Basic of Corset Building, so I bought it in preparation!


Reacties

  1. Leerzaam filmpje, veel plezier op de cursus!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Succes!
    Ben benieuwd naar jou eerste resultaat.
    groetjes Kronova

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou, wat grappig zeg. Ben een beetje aan het gluren welke blogs mijn 'volgers' lezen, zie ik ineens mijn filmpje hier!
    Veel succes met jouw korset!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Leuk dat je een berichtje achterlaat!
Thanks for dropping by!

Populaire posts van deze blog

Crea power: Care Bags haken

Kick Off Boek Naaien en Stikken

Stipstijlvirus