Tas-mania!

Ik blijf me er over verbazen hoeveel je toch op internet kan vinden. Ik ben altijd op zoek naar inspiratie door naar afbeeldingen te kijken, zowel voor het maken van tassen als lingerie, en dan kom je de gekste dingen tegen.
After all this time on the net I am still amazed at all the things you can find there. I always looking for inspirational pictures for making my own bags and lingerie, and sometimes you discover the some crazy things.Mijn postpakketje is gelukkig alsnog aangekomen bij Eloleo na een omzwerving zonder postzegels en dus kan ik nu ook een foto plaatsen van de extra verrassing die ik er in de envelop bij had gedaan:
My present for Eloleo finally arived in Belgium, after some additional days in the postoffice because somenone forgot to put stamps on it, so now it is save for me to place some pictures of the zipped wallet I put in as a surprise as well:

Reacties

  1. wat een leuke stofjes heb je weer gebruikt!

    Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is niet verkeerd. Die tas ziet er erg mooi uit. Zelf maak ik ook tassen.
    Groet, Helmi

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Leuk dat je een berichtje achterlaat!
Thanks for dropping by!

Populaire posts van deze blog

Crea power: Care Bags haken

Kick Off Boek Naaien en Stikken

Stipstijlvirus