Pinspiration: cocostaart bakken

Internet staat vol met lekkere recepten. Toen mijn zusje en zwager laatst verhuisden naar hun nieuwe huis met werknaam 'De Kokosnoot', besloot ik een een cocoscake te bakken. Even zoeken op internet en Pinterest en je vindt talloze recepten. Ik koos twee recepten uit en haalde daar de ingedriënten voor in huis. Voor de verhuisdag maakte ik de cocoscake van de site van Koopmans. Het was lang geleden dat ik überhaupt gebakken had, het was zelfs zoeken naar de haken voor de mixer! (en ja, inmiddels weet ik ook weer dat dit de deeghaken zijn voor brood, maar de cake is toch luchtig geworden, #lidvandeclubvanslechtehuisvrouwen)
Nu staat een cocokoek in de oven naar het recept van Blog van Carola bakt zoethoudertjes, ik ben heel benieuwd!


Heerlijk al die inspiratie van internet (letterlijk en figuurlijk)!


 

Reacties

  1. Zo leuk he bakken ik ben er nu ook twee aan het bakken alleen is dat de "gewone"cake hoor.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Leuk dat je een berichtje achterlaat!
Thanks for dropping by!

Populaire posts van deze blog

Crea power: Care Bags haken

Kick Off Boek Naaien en Stikken

Stipstijlvirus