Ik ben er klaar voor!

Elk jaar organiseren Sacha en ik de CreaPower Marathon tijdens de landelijke vrijwilligersdag NLDoet! Morgen is het weer zover, 12 uur lang creatief met naaimachine en haaknaald voor goede doelen met vrijwilligers uit heel Nederland.
Ik was toe aan een nieuw shirt met ons CreaPower logo erop. Tegenwoordig kan ik die natuurlijk zelf maken met mijn cameo 😊, leuk met twee kleuren flex aan de slag en ik blijf me verbazen hoe precies de lijntjes toch steeds weer gesneden worden. Mijn Made for Mermaids Mama Nina shirt is snel een van mijn favoriete patronen te worden. Ditmaal maakte ik de variant met de korte mouwen.
Op de achterkant nog een leuke print die laat zien dat we extra liefde in creaties stoppen met onze creapower:
Elke jaar kiezen we andere goede doelen, (minstens) een voor de naaisters en een voor de haaksters We hebben nog nooit zoveel aanmeldingen gehad als dit jaar! Na 76 aanmeldingen hebben we zelfs een stop op de inschrijving moeten zetten.
Goede doel naaien: Orange Love PMC
We gaan chemomutsjes, sondezakjes en kanjerkralenzakken maken voor de kinderen van het Prinses Maxima Centrum in Utrecht.  Orange Love PMC organiseert naaimiddagen en zoekt vrijwilligers. Kijk voor meer informatie over dit mooie goede doel en patronen alvast op: Orange Love PMC Facebookgroep.
Goede doel haken: Stichting Pheron
We gaan knuffels haken voor Stichting Pheron. Stichting Pheron steunt gezinnen die te maken krijgen met babyverlies. Zij krijgen rondom de bevalling de Pheron Memory Box uitgereikt, waarin diverse herinneringsitems zitten. Zo kan het gezin toch nog een aantal herinneringen maken met hun overleden babytje. Een van die items is een gehaakt knuffelduo. Twee identieke knuffeltjes, waarvan een bij het gezin blijft en eentje meegegeven kan worden aan de baby. Kijk voor meer informatie over Stichting Pheron op www.stichtingpheron.nl. Kijk voor patronen en de eisen die gesteld worden aan het garen waarmee de knuffels gemaakt worden op Haken voor stichting Pheron.

CreaPower het hele jaar door
Je creatieve power inzetten is niet iets van alleen tijdens NLDoet!, maar kan natuurlijk het hele jaar door! Op onze website hebben we allerhande initiatieven verzameld die 365 dagen per jaar jouw inzet kunnen gebruiken: www.creapower.nl/Activiteiten.html

Ik heb zin in morgen!

maat: Orange -> Red
stof: tricot van Karteris Barneveld


 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Crea power: Care Bags haken

Kick Off Boek Naaien en Stikken

Stipstijlvirus