Coronasewing: Mondkapjes

Wereldwijd zitten vrijwilligers achter de naaimachine om stoffen mondkapjes te maken. Ook in NL zijn er naaigroepen.  In Almere heeft Sacha, mijn CreaPower collega, een netwerkje opgezet voor het naaien van mondkapjes voor zorg-/hulpverleners. Inmiddels zijn daar al meer dan 2100 (!) mondkapjes gemaakt en ingeleverd!
Ik naai geen productie voor mondkapjes, maar alleen op aanvraag op het ogenblik, tussen alle drukke werkzaamheden door (werk gaat hier gelukkig voor 110% door, ik prijs me gelukkig onder deze omstandigheden!) en me-time (ook nodig).
Voor familie is het natuurlijk extra leuk om een mooie batik stof uit Indonesië te gebruiken, kunnen ze straks in stijl over straat mocht het hier in NL eventueel ook verplicht gaan worden.

#StayHomeStaySafe!
maat: kind, S en L
stof: batik uit Indonesië 


 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Crea power: Care Bags haken

Kick Off Boek Naaien en Stikken

Stipstijlvirus