Setje I Heart You (#week 18)

Rond Valentijnsdag zag ik het gratis patroon I Heart You van George + Ginger voorbij komen op Facebook. Het is een shirt en een boxer die als pyjama / lounchesetje gedragen kunnen worden. In de bijbehorende video wordt uitgelegd hoe je snel en eenvoudig dit setje kunt maken. Aan het einde van de video vertelt de ontwerpster je ook de code om het patroon gratis te kunnen downloaden.
Helaas ziet het setje er veel leuker uit op de foto dan wanneer ik 'm aan heb. Het shirt zit aan de strakke kant (teveel aansluitend naar mijn smaak en voor mijn figuur). Ik had de slip al een maat kleiner genomen van te voren (dat heb ik vaak bij slips, dus nu meteen maar gedaan), maar nog is de boxer te groot, met name bij de pijpjes, die staan wijd uit. Door naar een ander patroon dus, maar wel plezier gehad met maken in ieder geval! #gelukighebbenwedefotoosnog

patroon: I Heart You setje van George + Ginger
maat: shirt 22-> 24, boxer 22
stof: tricots Karteris Barneveld


 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Crea power: Care Bags haken

Kick Off Boek Naaien en Stikken

Stipstijlvirus