Jaarchallenge 2020/2021

Ik zag op Facebook een oproep voorbij komen in een groep voor een jaarchallenge, uiteraard op naaigebied! In de (nederlangstalige) groep Sewing, DIY swap/ challenge start vanaf september de Jaarchallenge 2020/2021. 
Op de groep zijn de thema's al bekend gemaakt. Zo staat voor september de opdracht om iets te maken voor een relaxte (koude) zondag en is uit de uitdaging voor oktober om een kledingstuk te maken van een patroon dat je nog nooit gemaakt hebt van een stof die je al(heel lang) hebt liggen en om daar een biaisbandje of elastisch randje bij te gebruiken.

Deze challenge kan ik mooi combineren met de 52 Week Sewing Challenge waar ik het hele jaar al aan mee doe, dus ik ga me zeker aanmelden wanneer de inschrijving begint. Mocht je ook zin hebben om mee te doen aan deze Jaarchallenge 2020/2021, dan kan je je aanmelden bij de de Facebookgroep, daar vind je ook meer informatie en de 'spelregels'.


 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Crea power: Care Bags haken

Kick Off Boek Naaien en Stikken

Stipstijlvirus