Sneakers!!!

Zo leuk, ik heb vandaag een workshop leren sneakers maken gedaan bij Meer van Leer met een aantal creatieve vriendinnen!! Ik ben nog helemaal aan het stuiteren haha. Wat is dat leuk om te doen zeg. Zo super om te zien hoe iedereen voor een eigen persoonlijke combinatie ging.
Je start met het uitzoeken van het leer. Ik wist van te voren al dat ik iets met zwart/wit animal print wilde doen, in combinatie met kobalt of fuchsia. Het werd zebra met zwart slangenprint en het kobalt accent komt van de veters.
Daarna de patroondelen overnemen op het leer, leer knippen en gaatjes maken zowel in de zolen als in het leren patroondelen. Daarna naai je de patroondelen aan de zool met waxdraad.
We hadden er ook een high tea bij geboekt, alles was tot in de puntjes verzorgd, zowel de workshop als het eten & drinken, echt super!
Daarna verder gegaan met de eyelets erin doen (zo'n spindle is wel makkelijk hoor!) en de veters en dan....tadaaaaaaa
We hebben een superleuke dag gehad en iedereen ging met een grote glimlach en een paar geweldige sneakers de deur uit rond 16.00u, fantastisch toch!
Ik ga vast nog een keer een setje zolen bestellen, er zijn nog van allerlei andere patronen die je kunt maken hiermee. En laat ik nou hier thuis nog een voorraadje leer hebben heel toevallig.

patroon: Sneakerkit via Meer van Leer
maat: 40
stof: leer


 


Reacties

Populaire posts van deze blog

Crea power: Care Bags haken

Kick Off Boek Naaien en Stikken

Stipstijlvirus