Dagje samen naaien

Eindelijk weer een keer een dagje met Tialda achter de naaimachine en wat troffen we het met het weer! We konden lekker buiten zitten in de tuin.
Ik had van te voren al een lingerie setje geknipt, twee slips en een BH, dan kon ik meteen lekker aan de slag. Ik had de camouflage stof al een poosje liggen en had er ook donkerblauw piping elastiek al bijgekocht voor een extra accent.
Het piping elastiek zette ik vast met een elastische overlocksteek (1.2.2) waarvan ik de pootjes zo veel mogelijk inkortte.
Aan het einde van onze naaidate had ik twee slips af. Op naar de BH.
Hoe ouder hoe gekker haha. Het was weer gezellig!
maat: 3XL (46/48) met kleine aanpassingen
stof: army lycra Karteris Barneveld


 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Crea power: Care Bags haken

Kick Off Boek Naaien en Stikken

Stipstijlvirus