Ebook challenge 2013

Je kunt niet vroeg genoeg met goede voornemens beginnen, haha. Ik wil toch echt meer gaan lezen. Ik beleef er zoveel plezier aan en temidden van alle drukte eens even zitten op mijn kont is ook wel eens goed (ja, daar kan je goed over nadenken als je zoveel op bed moet liggen...) In 2012 heb ik me opgegeven voor 10 boeken bij de ebook challange die door Workadayreads.com wordt georganiseerd en die ga ik zo te zien wel halen, dat was 'CD niveau'.
Nu wil ik toch een stapje verder gaan, DVD niveau, 25 e-boeken in 2013 in de ebook challenge 2013. Dat moet toch lukken in 52 weken! Via goodreads.com kan je mijn vorderingen volgen en ik probeer er ook over te bloggen!
Via de groep Classics without all the Class kwam ik ook een mooi audioboek op het spoor. In die groep lezen we in december de klassieker "A Christmas Carol" van Charles Dickens. Tot mijn schande moet ik bekennen dat verfilmingen al tientallen malen heb gezien in allerlei varianten (kersttraditie), maar nog nooit het origineel gelezen heb...De audio versie van Tim Curry is ook prachtig om te beluisteren, prachtig die stem en de mooie engelse uitspraak (een van de redenen van mij om ooit Engelse Taal-en Letterkunde te gaan studeren...). Alle delen van dit audioboek vind je hier op Youtube.
Het ebook is ook op vele plaatsen gratis te downloaden, mocht je het zelf ook willen lezen, o.a. hier.
Welke klassiekers staan er op jouw lijstje om nog eens te lezen?

Reacties

  1. Voorlopig nog alle tijd om lekker te lezen. dus kun je alvast een voorschot nemen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Moh! Wat een leuke initiatieven allemaal! Van deze leesuitdagingen had ik nog nooit gehoord, hoewel ik naast mijn nieuwe hobby 'naaien' ook echt een leesbeest ben. De links die je meegeeft ga ik dus zeker eens bekijken:) Succes alvast met het halen van het DVD-niveau! Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Leuk dat je een berichtje achterlaat!
Thanks for dropping by!

Populaire posts van deze blog

Crea power: Care Bags haken

Kick Off Boek Naaien en Stikken

Stipstijlvirus