Granny patroon #4: Wildflower maar dan zonder bloem

Het is weer weekend, dus tijd voor weer een nieuw patroon, een granny die ik voor Hartendekens wil gebruiken.
Dit maal is het niet helemaal een nieuw patroon, maar een variant van een patroon dat ik al eerder heb gemaakt: de granny van de Wildflower Shoulder bag die ik aan het maken ben.
Ik gebruikte het patroon van deel 1 van de CAL van Little Monkeys, maar liet de toeren met de bloemblaadjes weg. Ik moest nog een randje vasten haken om aan de 15 cm te komen. De volgende twee heb ik met naald 5 gehaakt, dan zijn ze 15 x 15cm en is het extra randje vasten niet nodig.
Ik ga er hier meer van maken, het haakt lekker weg, staat leuk en je hoeft niet zoveel eindjes weg te werken. Ze vragen om grannies met een witte rand op het ogenblik en het is fijn als je van een variant er  7 maakt, dan kunnen ze mooi worden uitgelegd.
Hartendeken die naar kinderen gaat die onlangs hun vader hebben verloren

patroon: deel 1 van wildflower shoulderbag zonder de bloemblaadjes
wol: Royal van Zeeman
haaknaald; 4.5 en 5.0

Reacties

  1. Mooie besteding van de verloren uurtjes! Het granny haken en tellen gaat je steeds beter af! Oefening baart kunst 😉

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Leuk dat je een berichtje achterlaat!
Thanks for dropping by!

Populaire posts van deze blog

Crea power: Care Bags haken

Kick Off Boek Naaien en Stikken

Stipstijlvirus