Makersdag Stichting Jurk


Gisteren was het zover, de 1e Makersdag van Stichting Jurk in Maasland. Ik hielp Sandra, de oprichtster van Jurk met de organisatie vanuit Stichting CreaPower.

Vrijwilligers van Stichting Jurk maken kleding voor kinderen die bijna nooit nieuwe kleding kunnen krijgen door omstandigheden. Toen ik deze afbeelding tegen kwam online bij Caty Catherine, wist ik dat die op mijn shirt moest komen: "Self confidence is the best outfit you can wear", een mooie samenvatting van wat stichting Jurk wil bereiken. Zo leuk om de opdruk zelf te kunnen maken. 
Op de achterkant meteen nog maar even wat reclame voor CreaPower gemaakt 😊
Ik ga nu ook kennis maken met flex verwijderaar. Na het persen zag ik dat een klein lijntje was achtergebleven, helemaal niet gezien bij het neerleggen jammer genoeg.
patroon: Top Valentine Ottobre Woman 2/2018
maat: 52, verlengd en versmald
stof: tricot van lapjesmarkt Utrecht


 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Crea power: Care Bags haken

Kick Off Boek Naaien en Stikken

Stipstijlvirus