FWYS: Bionic Gear Bag

"Gezellig samen aan de slag. Tialda heeft al meerdere mooie Bionic Gear Bags gemaakt en nu gingen we samen aan de slag, samen met Gerwilja." Dat schreef ik in april 2018 en ik kwam tot dit punt.....
Tussendoor heb ik er nog een keer aan gewerkt tijdens een naaidag met Tialda in oktober 2018, maar ook toen heb ik 'm niet afgemaakt en lag dit 'magisch naaietui' te wachten om afgemaakt te worden....
De stoffen- en kleurencombinatie vind ik nogsteeds helemaal geweldig, maar de stof was toch wel iets  dikker dan aangeraden en je moet door een hele hoop lagen stof naaien op een aantal punten. Dat is misschien ook wel de reden dat ik 'm zo lang heb laten liggen om af te maken....
Maar goed, vorige week de koe bij horens gevat, mijn Toyota er weer bij gepakt en 'm eigenlijk vrij snel afgemaakt...duh...Voor geen meter mooi naaiwerk, maar hij is eindelijk af!
De afbeeldingen van de Sew Along van Quilt Barn waren handig om nog even te spieken.

patroon: Bionic Gear Bag
maat: verhoogde versie

 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Crea power: Care Bags haken

Kick Off Boek Naaien en Stikken

Stipstijlvirus